Monday 4 July 2011

Macam Pasar Borong

Hari ni hari rajin aku so another entry for today. rase2 pasal ape eh kalau aku cakap pasar borong? Kalo yg rajing gi pasar tuh, mesti tau mcm mane hiruk pikuk nye dalam pasar borong kan. Pernah tak korang rase keadaan tuh tapi time keje?

Tercalar identiti company yg membawa name korporat. Sekarang nih, first language adalah bahasa 'tet' and english falls second, bahasa melaysia ape lagi mmg jadi 3rd language lah kn. Sangat melemaskan aku yg dok kat sini. Tak sabar rase nye nk keluar dari 'neraka jahanam' nih.

1st July 2011 genap 2 tahun aku kerja kat 1 company nih. look at the bright side, i've learnt alot. so many new things that i've never done before and now i have experienced in those line. i didn't say that i'm good with it, but i gained a valuable knowledge that i can use up if happen i join to other company in the future.

actually byk sangat benda yg aku x puas hati, tp kerana otak aku nih boleh berpikir lagi, jd elok la aku simpan aje. kesimpulannye aku blaja byk benda kat sini SENDIRI and sgt bersyukur yg aku akn tinggal kn keje nih x lama lagi. harap aku dpt la keje yg lagi berkat dr sini.

No comments:

Post a Comment